You get up, you get down and you try it again

2010-08-25 | 02:54:04

1. ASOS work boots: Rädda fötterna i höst och införskaffa ett par riktigt snygga boots.
2. Paul Smith: Du bör få in något militärfärgat i garderoben i höst, tex denna snygga jacka.
3. NN.07: Plommonfärgen är ett snyggt alternativ att täcka benen med, våga !
4. Topman: Enkel och snygg väska som finns hos topman.
5. Topman: Sist men inte minst, fårullen, snyggt till både herrar och damer. Finns i massa olika varianter, här en jeansjacka som värmer.

Kommentarer
Postat av: Plymen

Det är roligt med mode för saker kommer tillbaka i olika cykler. Jag har flera olika varianter av "fårullen" men som blivit vilande ett tag. Dags att plocka fram dessa igen ser jag nu tack vare er blogg...



Man skulle ha sparat mer kläder ifrån förr... Men vart tog allt förrådsutrymme och garderobsutrymme vägen??? Fullt överallt just nu.



Dags för en utrensning, men jag har lite svårt att göra mig av med mina fina kläder trots att de mest hänger på en galge. Kan vara bra att ha tänker man hela tiden...



2010-08-25 @ 11:10:33
URL: http://www.mobilblogg.nu/plymen
Postat av: Mamsen

Jag håller med dig plymis, skulle ha sparat allt. Fast kläderna hade gått sådär med tanke på att jag gått upp ca 100 kilo sedan jag var 20 år. Men alla associarer hade varit roligt att ha idag.

2010-08-25 @ 14:41:26
URL: http://mobilblogg.nu/Tant-Rosa
Postat av: Plymen

Jag håller med dig mamsen att vissa saker saknar man och ångrar att man slängt. Jag saknar också alla mina fina Lyle&Scott tröjor jag hade som ung. Jag var helt såld på Golf Mode grejen ett tag. Kommer ihåg när man var i England och hamstrade just dessa tröjor och piketröjor...

2010-08-26 @ 23:15:29
URL: http://www.mobilblogg.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0