You're showing me heaven

2010-08-29 | 20:09:25

Ah-yippie-yi-yu 
Ah-yippie-yi-yeah
TJ:s underbara outfit !
Kom igen Beyonce, vi utmanar dig ! If you like it then you should put a ring on it, wo oh oh....

Söndag ! Den dagen som man alltid klagar på ! MEN, vi har nu insett att detta borde vara en dag då man inte alls behöver spendera hela dagen i en soffa eller säng (om man nu inte är dödssjuk). Därför steg vi upp i tid och tog oss till Väla imorse, eller ja runt 13.00 (!) för lite shopping tillsammans med TJ. Härlig dag !  Så tummen upp för Söndagar som man borde ta vara på ! Imorgon kommer lite av inköpen från dagen att visas. Så kika in !

Kommentarer
Postat av: Anonym

ni är störtsköna killar!

2010-08-29 @ 22:33:12
Postat av: AnnaPanna Höglund

Gilla Helsingborg=) Ni skulle ring så hade jag bjudit på kaffe och bulle=)

2010-09-02 @ 12:14:58
Postat av: flickbeundraren :)

Hej Carl-Ottos!

Beundrar verkligen er blogg. Så himla bra!Älskar all mode, både för killar och tjejer!

Själv kommer jag från Stockholm:s söder, underbart ställe:) Men min familj har sommarställe nere i Tylösand så jag tillbringar ofta mina somrar där nere. Därför tror jag faktiskt jag har sett en av er i somras, i en sportbutik(du med mörkare brunt hår). Vet inte vilken men.. Grejen är att när jag såg dig hade du på dig så snygga blå converseskor. Jag äger också ett sådant par men dina såg mycket snyggt slitnare ut på något sätt. Kanske låter konstigt men tänkte bara höra om du gjort något speciellt med dom eller om det är en annan sort av modell du har?

Schyrre om du svarar, blogga på ;)

2010-09-24 @ 23:32:28
Postat av: Pj

Tja tja! Kul att du tycker om den! Vi uppskattar det verkligen. Jaså? Stockholm låter ju helt okej det också vill jag lova, haha! Ja du, det var Intersport du var inne på om inte det här är ett sjukt sammanträffande.

Jag kan inte direkt dra mig till minnes att jag har haft mina höga blåa och jobbat i, men tydligen har jag det, haha. För jag har ett par låga också som jag föredrar att jobba i framför de höga (speciellt till shorts, höhö), de är dock nya och inte alls slitna och blekta.

Men nu när det var de höga så är jag ledsen att göra dig besviken när jag nu avslöjar min mörka hemlighet.. Här kommer den.. De höga är köpta på Second hand! Nämligen Beyond retro på Drottninggatan i Stockholm. Så spännande var det. Så "hemligheten" är att de använts mycket och antagligen utomhus. Haha! Ledsen att svaret dröjde. Hoppas att du läser detta! Stay tuned!

2010-09-27 @ 00:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0