Jag behöver dig, mer än vad jag vill ha dig

2010-09-13 | 23:10:46
Emilio
G-star (Johanna "chefen" MQ fixar lite så det står rätt till)
Diesel
Bondelid
En outfit som jag verkligen tycker är riktigt snygg i höst !

Idag var det lite provning utav höstens jeansmodeller på MQ i Halmstad och jag (Carl) var på plats för att bära upp de olika modellerna, tanken var att Otto också skulle varit på plats men han fick lämna återbud in i sista minuten. Det är mycket gråa/svarta och mörka färger. Och naturligtvis de jordnära plaggen och den militärgröna. Manchesterbyxorna tyx hitta tillbaka iår och det är bara att våga. Kan vara riktigt snyggt att matcha ett par med kängor osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0