Million pieces tonight

2010-09-23 | 19:10:20


Jeansskjorta: Carlings
T-shirt: weekday
Halsduk: Emilio
Halsband: Eget
Byxor: Cheap Monday
Kängor: Bobbie Burns

Tog farväl från Halmstad och Otto ett tag för att besöka familjen i Karlshamn. En lite mindre stad som lätt blir ganska tråkig nu under höst/vinter, var helt tomt på gågatan när jag kom haha. Idag var det dock härligt väder och lillebror hade KM i friidrott med skolan så jag hade att göra. Har även hunnit med att träffa kompisen nettan på en fika och lite annat folk. Ikväll blire Tacos & Idol med familjen!

Håller tummarna ikväll för mitt quizlag i Halmstad som jag hoppas tar hem musiktävlingen ikväll, har ju 2 st andra platser, men ingen vinst ännu. Hoppas att Tobbe inte låter någon skratta i laget för det var tydligen det vi åkte på sist..... hahaha. Och innan dess lagnamnet, synd att sånt ska gå före kunskap! Tror på dig ikväll PJ !

/Carl

Kommentarer
Postat av: BETTINA

glöm inte bort mig ;)

2010-09-23 @ 23:05:59
URL: http://booak.blogg.se/
Postat av: O-mamsen

Det hjälpte inte ens att ta med sig mamsen ut ikväll.



C-mamsen, vart är du?? :-)

2010-09-24 @ 02:06:42
URL: http://mobilblogg.nu/Tant-Rosa
Postat av: C-mamsen

Tjohoo!

Härliga foton från skogen här hemma. Hade hoppats Carl skulle visa mej lite bugg efter inspiration från Pj, med ack, jag får fortsätta "headbanga"! Nu laddar mamsen för Turkiet i morgon-ska Du me O-mamsen?

2010-09-24 @ 08:30:03
Postat av: O-mamsen

Headbang är alldeles för underskattat, så sluta inte upp med det oavsett vad som dyker upp. Slänger upp hela min avund på bordet inför din Turkietresa men missunsamhet finns inte, så jag hoppas verkligen du får det kanon och kommer hem brun och utvilad!

2010-09-25 @ 12:14:53
URL: http://mobilblogg.nu/Tant-Rosa
Postat av: JEANETTE

ursäkta mig med bästisen nettan. inget annat!

2010-09-26 @ 16:12:39
URL: http://jeanetteasvensson.se
Postat av: jennie

ursäkta! halsbandet? har du gjort d sj?! svinsnyggt vill ha!! :D

2010-10-06 @ 21:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0