How come the only way to know how high you get me, is to see how far I fall?

2011-02-16 | 17:45:54
Johan leker med barnens maskiner på IKEA, där vi spenderade större delen utav Filips första vecka i den norska huvudstaden.
Som sagt så har vi en del "Dagens outfit-bilder" att lägga upp! Många nya älsklingar i garderoben.
Frida, Johanna och Louise utövar här sitt egna motto: "Kör bara!" Bilden är tagen för några veckor sen hemma hos en annan Johanna. Hur vi kunde få plats så många personer (typ 15?) i hennes lilla kök förvånar mig än idag.
Filip steker som få hemma hos en tjej vi träffade på IKEA! Här är storyn: Jag (PJ) var med grabbarna på IKEA för några veckor sedan. När vi kommer fram till kassan så sitter det en tjej i kassan som jag känner igen. "Hon är från Halmstad", säger jag till de andra. Jag hade aldrig pratat med henne, men jag är bara sjukt bra på ansikten. När vi sen betalar säger jag: "Du är från Halmstad va?". Tjejen, som vi senare fick reda på heter Anna, blev minst sagt förvånad. Vi snackade med henne så länge kön tillät om vart hon pluggat osv. När vi senare stod i en annan kö för att få våra saker hemkörda till oss kommer Anna fram med en handskriven lapp med sitt nummer på och berättar att hon har fyllt år och att vi gärna får komma på hennes fest som hon ska ha dagen efter. Så - dagen efter stack vi till förfest hos Anna (som typ bodde två hundra meter ifrån vår lägenhet) och hade den roligaste kvällen på länge! Vår dansuppvisning till La det svinge uppskattades mer än nånsin!

Ikväll har vi ett tight schema. Jag sitter här hemma och väntar på grabbarna som ännu inte har kommit hem från sin första (riktiga) arbetsdags! Det har säkert gått kanon för hudena. Sen ska vi få lite mat i oss, för att sen stressa till gymmet (tro det eller ej), för att sedan ge oss ut på stan för lite högklassig Champions League- fotboll!

Vi snakkes sen!

/ PJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0