Oslo fashion week

2011-02-17 | 23:37:24

 

 

 

Idag sa jag och fille upp oss på vårt sälja - el - jobb. Det var inge vidare direkt! Stod och frös i en kall entré 30 min utanför Oslo i en Coopbutik och försökte sälja EL till norska människor som knappt förstår vad man pratar om. Så nu får vi ge oss på något annat!


Desto roligare blev dagen! Iallafall för mig och filip. Det är nämligen så att denna vecka så pågår Oslo fashion week. Så idag har vi hunnit med två stycken visningar. En från Camilla Bruerberg och en från Riccovero, toppen visningar och bilder ser ni i de två inlägg som publicerats innan detta! Stod verkligen och njöt på visningarna, sånt här gillas starkt!


Och som ni ser i detta inlägg så var inte PJ lika glad då han traskade iväg till jobbet med sin HBK-väska.


/JB


Kommentarer
Postat av: O-mamsen

Jag gillar verkligen ditt skäggstubb Johan.Du är skitsnygg i det och brillorna. Gillar dessutom dina stövlar skarpt.



Jag är säkert inte ensam om att vilja se bilder på när ni tre går till banken. Höhöhö...

Puss på er

2011-02-18 @ 15:01:39
URL: http://mobilblogg.nu/Tant-Rosa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0