Hit me with your best shot

2011-02-14 | 23:35:14


Filip Ingelsson, till höger på headern. Kul. Grabbarna tyckte jag skulle ha ett finger med i spelet här och så får det bli! Ska jag gräva djupare i hur jag känner Pj och Jb i min presentation? Får ta och lure på det.

Idag köpte Jb äntligen sin gitarr! Det har varit mycket prat om den i dessa 3 veckor jag varit här. Enligt mig var det ett helt onödigt köp men enligt Jb var det ett måste.

Enligt Jb är det hans verktygslåda. Jag och Pj måste fråga om lov för att låna hammaren eller ta ett spik. Sen är det väl inte min och Pj's starka sida med att använda en hammare? Hur som helst, det är Jb's jobb. Men vad tror ni djuret får för sig 22.30 i lördags när han märker att sulan halvt gått av? Jo han tar hammaren, spiket, hans sko och ska försöka fixa det. Spiket gick genom, men spiket är av den längre varianten och att gå med ett spik i skon sin är nog inte så skönt? Han lät det vara och fick ta på sig sina italiano istället. 
För övrigt var det en väldigt dekadent lördag!

/Filip


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gott att ha med dig på bloggen herr Ingelsson!

Ge INTE en hammare till min bror.. kan inte sluta väl!

2011-02-15 @ 17:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0